W 2001 roku przeprowadzono badania na temat zachowań inwestycyjnych amerykańskich inwestorów. W ciągu 17 badanych lat indeks S&P500 osiągną roczną stopę zwrotu na poziomie 16,29% natomiast przeciętny amerykański inwestor zarobił jedynie 5,32%. Główną przyczyną były nieracjonalne zachowania. Na szkoleniu dowiemy się:
– jakie błędy emocjonalne popełniamy
– jak wykorzystać błędy innych inwestorów aby poprawić swoje wyniki inwestycyjne
– jakie są konsekwencje popełnianych błędów
– jak wyzbyć się emocji i kierować się tylko chłodną analizą danych
Nowe Usługi S.A. korzysta z plików cookies i innych technologii
Jeśli zaakceptujesz cookies, zapiszemy w Twoim urządzeniu cookies i inne pliki (ogólnie cookies) analityczne. Jeśli odrzucisz – zapiszemy tylko cookies techniczne, niezbędne do działania naszej strony. Używamy cookies zgodnie z Polityką cookies, która opisuje rodzaje cookies, sposoby korzystania z nich przez nas, usuwania cookies naszych oraz naszych zaufanych partnerów. Zapiszemy Twój wybór. Zgodnie z Polityką cookies możesz wycofać zgodę.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Wykorzystujemy je m.in. do zapamiętywania wyrażonych przez Ciebie zgód. Możesz zablokować techniczne cookies w ustawieniach swojej przeglądarki, ale wówczas strona może przestać działać lub nie działać poprawnie. Za ich pomocą nie zbieramy danych osobowych.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Cookie analityczne
Dzięki cookies analitycznym możemy poprawiać funkcjonowanie strony, mierzyć skuteczność działań marketingowych i rozliczać się z partnerami biznesowymi. Za ich pomocą nie zbieramy danych osobowych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.