Szał promocji i wyprzedaży – Jak nad tym zapanować?

Coraz częściej widzimy organizowane przez sieci handlowe przeceny, obniżki i inne akcje marketingowe mająca nas zachęcić do rozpalenia gorączki zakupowej. „Black Friday” zdobył już ogólno światową sławę. Obecnie sklepy przedłużają promocję na cały weekend a zaraz po nim mamy „Cyber Monday” . Dochodzi do tego, że galerie handlowe mnożą kolejne nazwy (Black Week itp.) rozpoczynając okres promocji już na tydzień wcześniej. A wszystko tylko po to, żeby wzmożony ruch klientów trwał jak najdłużej.

Jakie były początki „Black Friday”?
Jak nie dać się pochłonąć gorączce zakupowej i nie wyczyścić sobie konta?
O tym i wielu innych ciekawostkach dowiesz się z artykułu na Blogu Społeczność ING.

„Black Friday, czyli jak nie wpaść w finansową czarną dziurę”
Zapraszamy do lektury.
Odzyskaj kontrolę w zakupowym szale ;D

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.